woensdag 19 augustus 2015

Bloggen vergt discipline.

Ik krijg de laatste tijd wel wat opmerkingen over dit blog. Ik had aangegeven dat ik wekelijks iets zou plaatsen. Dat is voor iemand, die als mij toch best wel lastig. Je moet een onderwerp hebben, je wilt tenslotte geen voortgangsverslag maken. Elke week je trainingsverhalen wordt saai.
Je moet er even tijd voor maken. Dat is misschien nog wel het lastigste. Gelukkig kun je zelf aangeven, wanneer iets gepubliceerd moet worden, dus als je inspiratie hebt kun je in voren werken. Maar waar haal je altijd inspiratie vandaan? Voor mijn blogs tot nu toe was dat vooral de zaken, die ik tot nu toe tegenkwam met mijn voorbereidingen. Nu is het even rustig wat dat betreft. Dus is het lastig om een leuk blog te schrijven. Voor een volgend blog kan heb ik wel weer een onderwerp, namelijk mijn fietsweekje in Oostenrijk om aan de conditie en de spieren te werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten