maandag 14 september 2015

Bierproeverijen

Schaatsen voor een goed doel brengt met zich mee dat je ook een financiële bijdrage levert.Het is de hedendaagse manier van fondsen werven voor de goede doelen.  Skate4AIR haalt elk jaar, door deelname aan de Alternatieve Elfstedentocht op de Weissensee (Oostenrijk), zoveel mogelijk geld op voor onderzoek naar de ingrijpende ziekte Cystic Fibrosis (taaislijmziekte).(www.skate4air.nl)  Op die manier levert Skate4AIR een belangrijke bijdrage aan de bestrijding van deze nare ziekte.
Je kunt op vele manieren dit geld bij elkaar krijgen. Ik ga het op mijn manier doen. Ik liefhebber graag in bijzondere bieren en lekker eten. Beiden ga ik gebruiken om geld in te zamelen
De eerste activiteit om sponsorgeld bij elkaar te krijgen is een bierproeverij. Je proeft (blind) acht bieren en beoordeelt welke je het lekkerst vindt. Het gaat niet om de traditionele supermarktbieren, maar om verrassende speciaalbieren. Tijdens deze proeverij krijg je achtergrondinformatie over de biersoort en test je kennis in de bierquiz. Bij de proeverij komen ook bijpassende hapjes. Het wordt geen grootschalige proeverij, dus het aantal personen per avond is beperkt tot acht. De kosten verschillen per proeverij, afhankelijk van het soort bier. Het is echt proeven, dus beschonken wordt je niet. Per proeverij is voorlopig één avond gepland.  Bij grote belangstelling organiseer ik extra avonden.

Meer informatie en inschrijven via http://goo.gl/forms/kTX4yo3vJo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten